Γυμναστική στη φύση: Ιδού πώς θα ανεβάσετε την αθλητική σας απόδοση!

Όσο οι ημέρες γίνονται όλο και πιο ζεστές, τόσο πιο δύσκολη φαίνεται η άσκηση μέσα στους τέσσερις τοίχους του γυμναστηρίου.

Μια επιλογή, που δείχνει να αποτελεί το ιδανικό field για τρέξιμο, περπάτημα, ποδήλατο, ασκήσεις με το βάρος του σώματος και χιλιάδες άλλες ακόμη, είναι η υπαίθρια άσκηση στο πάρκο της γειτονιάς, στην παραλία ή σε οποιονδήποτε άλλο εξωτερικό χώρο.

Τα οφέλη που αποκομίζουν όσοι γυμνάζονται στη φύση είναι σημαντικά τόσο για την διατήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας όσο και για την τσέπη, αφού δεν απαιτείται… μηναία συνδρομή.

Αναντίρρητα, και το γυμναστήριο έχει τα προτερήματά του (άνετος χώρος, ελεγχόμενη θερμοκρασία και πολλά όργανα γυμναστικής), αλλά όλο και νέες μελέτες αποδεικνύουν ότι η άσκηση στη φύση είναι πιο έντονη σε σχέση με εκείνη που γίνεται στον κλειστό χώρο.

Εκτός όμως από τη σωματική ευεξία, η «πράσινη» προπόνηση διώχνει το στρες και την πίεση της ημέρας και ανεβάζει τη διάθεση. Και για το λόγου το αληθές, μελέτη που πραγματοποιήθηκε από το Peninsula College of Medicine, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι όσοι ασκούνται στην ύπαιθρο αισθάνονται αναζωογόνηση και γεμάτοι ενέργεια.

Βιταμίνες: σύμμαχοι της άσκησης

Για να αντεπεξέλθει ο οργανισμός στις υψηλές απαιτήσεις της υπαίθριας άσκησης, πρέπει να προσλαμβάνει όλα εκείνα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την καλή λειτουργία του.

Για αυξημένη αντοχή, ενέργεια και αποδόσεις σε δύσκολες συνθήκες επιβάλλεται ο οργανισμός να «τροφοδοτείται» με όλες τις απαραίτητες βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία, που ενισχύουν το ανοσοποιητικό και βοηθούν στην απορρόφηση της ενέργειας από τα τρόφιμα!

Επιπλέον, οι βιταμίνες που περιέχονται σε πολυβιταμινούχα σκευάσματα παίζουν σημαντικό ρόλο στην ενδυνάμωση των μυών, ενώ βοηθούν στην προστασία των κυττάρων από το οξειδωτικό στρες. Άλλωστε, η έλλειψη η ανεπάρκειά τους σε όσους αθλούνται συνδέεται με μυϊκή αδυναμία, κούραση, κόπωση και εξάντληση.

Για ενέργεια στο φουλ!

Καθοριστικό ρόλο στην παραγωγή ενέργειας φαίνεται ότι παίζει το συνένζυμο Q10, ένα ισχυρό αντιοξειδωτικό στοιχείο, που βρίσκεται σε όλα τα κύτταρα του οργανισμού.

Σύμφωνα με έρευνα  που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό «Nutrition», το συνένζυμο Q10 είναι απαραίτητο σε περιπτώσεις απαιτητικής σωματικής δραστηριότητας.

Μάλιστα, τα χαμηλά επίπεδά του στον οργανισμό έχουν συνδεθεί με διάφορες παθολογικές καταστάσεις, όπως η καρδιακή ανεπάρκεια ή το σύνδρομο χρόνιας κόπωσης.

Τροφές πλούσιες στο συνένζυμο Q10 είναι τα λιπαρά ψάρια, όπως το σκουμπρί και οι σαρδέλες, το κρέας και κυρίως το μοσχάρι, το χοιρινό και το κοτόπουλο, το σπανάκι και οι ξηροί καρποί.

Λουτεΐνη

Όσοι ασκούνται στη φύση, επιβάλλεται να λαμβάνουν μέτρα προστασίας απέναντι στην ηλιακή ακτινοβολία.

Εκτός από το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου, απαραίτητη είναι η λήψη της λουτεΐνης, μιας αντιοξειδωτικής ουσίας, που προστατεύει τον αμφιβληστροειδή χιτώνα από τις ακτίνες του ήλιου. Οι top τροφές που περιέχουν λουτεΐνη είναι τα φρούτα και τα πράσινα λαχανικά, όπως τα φασόλια, το λάχανο και το σπανάκι.

 

 

Πού βρίσκονται

Όλα τα παραπάνω πολύτιμα στοιχεία βρίσκονται στην πολυβιταμίνη Vitamin Force Α to Z with Lutein +Q10 της be life, ώστε να καλύπτονται οι ελλείψεις του οργανισμού σε βιταμίνες, μέταλλα και άλλα θρεπτικά στοιχεία.

Παράλληλα, η πολυβιταμίνη Vitamin Force Α to Z with Lutein +Q10 της be life:

Βοηθά στην κάλυψη των καθημερινών αναγκών για ενέργεια με τη συμβολή του συνενζύμου Q10, στοιχείου που συμμετέχει στην παραγωγή ενέργειας.

Συμβάλλει στη φυσιολογική λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, των μυών αλλά και στην υγεία των ματιών, χάρη και στην αντιοξειδωτική δράση της λουτεΐνης που περιέχει.

ΠΗΓΕΣ

  1. 1. Green Exercise: 10 Ways to Incorporate Nature Into Your Workout Routine

https://health.usnews.com/wellness/fitness/slideshows/green-exercise-10-ways-to-incorporate-nature-into-your-workout-routine

  1. 2. Why Do People Exercise in Natural Environments? Norwegian Adults’ Motives for Nature-, Gym-, and Sports-Based Exercise

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5409578/

  1. Benefits of outdoor exercise confirmed

https://www.sciencedaily.com/releases/2011/02/110204130607.htm